Καλώς ήρθατε στο Ποιήν μου

Καλώς ήρθατε στο blog μου. Στον προσωπικό μου ονειρόκοσμο που μέσα από τις αποτυπωμένες σκέψεις μου σκιτσάρω στιγμές και μεταφέρομαι σε μια ρομαντική εποχή που οι λέξεις ειχαν αξία και οι αξίες είχαν ήθος. Στην εποχή της αγάπης και των συναισθημάτων. Στην αθωότητα, στην απλότητα και στην αφύπνιση όλων των αισθήσεων.


Εύχομαι να απολάυσετε τον δικο μου ονειρόκοσμο μακριά απο την βουή των άσκοπων λόγων αλλα στην ουσιώδη επαφή με τον ανώτερο εαυτό μας.

Σας φιλώ,
Νάντια

Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

"Ματωμένες στιγμές"

Στιγμές...ολες μεσα απο σενα...ολες για σενα....
Ταξιδέυω μεσα στα μάτια σου,στο βλέμμα σου,το σκοτεινο..
Ασε με,να ρίξω λίγο φως....στην ψυχή σου...δώσε μου το κλειδί να ξεκλειδώσω καθε ματωμένο σου συναίσθημα.....
Μα οχι,μην με φοβάσαι...οχι εμένα....εγω εγινα ενα με τη νύχτα για να σου χαρίσω τη μέρα της ψυχης μου....
Μα ναι,ακου τη φωνή μου τρεμει...για σενα...μα,ναι κοιτα τη ματια μου παγώνει απο σενα....ασε με να σε ζεστανω με το φιλί μου.....να σε τυλίξω με την αγάπη μου.
Να καθαρίσω με τα δάκρυα μου το αίμα της πληγής σου..ξερω διστάζεις,ξέρω πονάς γιατι με φοβάσαι...ομως ακου...εγω ειμαι...εσυ!..Θύμασαι που μου το 'πες;
Μεσα απο σενα ζω....δεν μπορω να σου κάνω κακό γιατι τοτε θα χαθώ κι εγω.....μεινε δίπλα μου,κοντά μου οπως τότε....και αυτες τις στιγμές μας....θα τις μεταμορφώσω σε ζωη,θα διώξω το σκοτάδι...δωσε μου όμως....αυτες τις στιγμές...για να σου χαρίσω όλη μου τη ζωη.

~Νάντια Βαβάση~
©2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου